duminică, 11 martie 2012

VIDEO Bradley Wiggins s-a impus în Paris - Nisa

Britanicul Bradley Wiggins a câştigat ediţia din acest an a cursei Paris - Nisa. Astăzi, el l-a devansat pe marele său rival Lieuwe Westra cu două secunde. La "general", componentul echipei Sky a avut un avans de opt secunde în faţa lui Westra şi Valverde.

Etapa de sâmbătă i-a revenit belgianului Thomas de Gendt, care a iniţiat o evadare alături de Rein Tarramae, iar apoi a plecat singur şi a terminat mai repede cu zece minute decât plutonul. "Victima" etapei a fost americanul Levi Leiphemer, care a suferit numeroase căzături.

"Cunosc istoria ciclismului, deci pentru mine această victorie este enormă. Idolul meu, Tom Simpson, a câştigat aici. El a fost Bobby Moore al ciclismului. Este cu adevărat o onoare pentru mine să-mi înscriu numele în palmaresul acestei curse după Merckx, Hinault, Indurain... Şi cu atât mai mult să termin pe vârful d'Eze, unde l-am văzut pe Sean Kelly câştigând pe când eram mic. Am fost deja pe 4 în Tur, al treilea în Vuelta. Am câştigat le Dauphiné, marea cursă de dinaintea Turului Franţei, iar acum Paris - Nisa, cursa mitică de la început de sezon. Sunt printre cei mai buni. Favorit în Le Tour? Nu ştiu... Au rămas patru luni până atunci. Sunt, totuşi, în cursă Cadel Evans, Andy şi Franck Schleck. Sunt între cei cinci care pot face ceva în Le Tour", a declarat câştigătorul pentru "l'Equipe".














Niciun comentariu: